FORMACIÓ: GERENT, NO PERMETREM LES TEVES BESTIESES!!!

El Gerent de Brians2 està encaparrat en limitar el dret a la formació dels treballadors penitenciaris.  Està encaparrat a procurar evitar que ens compensin els cursos on line i que fem la formació al centre.

Si es pogués fer la formació en horari  laboral necessitaria de mitjans, aules i ordinadors suficients per tota la demanda que hi ha de cursos  i no la merda de locutori que estan muntant a l’antiga prefectura.

Però el problema que tens, Gerent, no és de mitjans, ni de locals, ni d’ordinadors, no, el problema que tens és el menyspreu que et surt cap als treballadors i treballadores del centre.

Però parlem del “locutori”. Que no ho veus que és impossible fer la formació en horari laboral per part, al menys, del personal de tractament i d’interior? Mira, et posarem un exemple perquè ho vegis, doncs sembla que no t’has parat a estudiar-ho gaire.

A veure, si treballem 37,5 hores setmanals i el curs té 100 hores, quantes hores laborals es necessiten per fer el curs? Si multipliquem les 37,5hores per 4 setmanes que té un mes de mitja ens surt 150 hores laborals al mes.  Segons tu, venim a treballar 50 hores i les restants 100 ens les passem fent el curs?  I encara que el curs sigui curt, de 40 hores, vol dir  gastar 1/3 de la jornada laboral  fent formació.  Per riure…

Però a més, estàs negant el dret a la formació de determinats col·lectius: com ho ha de fer un GAMP de l’àrea de serveis matí per formar-se si, segons tu, la formació s’ha de fer quan no hi ha interns al departament?

quan aquests estan tancats? Allà hi ha interns des que entres fins que marxes!! I com ho ha de fer un company o companya amb reducció de jornada, que arriba a les 7.30h. del matí i marxa a les 12.30h? En quin moment pot formar-se sense interns en un mòdul? I els que estan als accessos? Han de compactar les estones d’anar al WC per formar-se?

A més, si l’oficina de personal ja va prou carregada de feina, els hi vols posar encara més, havent de calcular les hores que han d’anar a formar-se els funcionaris, doncs hauran de saber tots els horaris de moviments d’interns de tots els departaments i mòduls per saber quan hi ha interns i quan no, per no parlar dels caps de serveis, que es tornaran bojos buscant relleus per rellevar als que estan formant-se, doncs faran falta al mòdul o a l’accés o allà on sigui.

Per què no ens deixes en pau i acceptes que el dret a la formació no es pot exercir al centre en horari laboral? Per què no ens deixes en pau i fas cas dels teus superiors a la DG que t’estan dient que permetis la formació?

Si vols que no et falti personal al centre el que has de fer ja és exigir a la DG la substitució de tot el personal que ens falta, més el que ens faltarà de la JU26 quan marxi a Puig de les Basses. Això és el que has de fer i no tocar els nassos amb la formació.

CCOO-Brians2                                        Abril 2014

documents